الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

وبلاگ علمی و مخصوص مباحث الگوریتمی است.
نظر خصوصی نگذارید چون جواب نمی‌دهم نظر عمومی بگذارید بدون نام هم که باشد همانجا جواب می‌دهم.

بایگانی

ارائه‌ی هندسه پیشرفته

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۴ ب.ظ
انقدر مطمئنم که فردا هیچ کس بهم نمره نمیده اصلاً دلم میخواد نروم ارائه بدهم. همه میان ارائه میدن چرت و پرت هیچی ازش نمیشه فهمید بعد من به اونها نمره کامل میدم اونها به من صفر. این همه کارشناسی که درس رو ندارن میان سر کلاس نمره میدن به ارشدها قطعاً به حساب دوست-رفیق بازیه. آخه کجای دنیا این طوری نمره میدن؟ اصلاً همین که هیچ کس تهش هیچی نمی‌پرسه خودش به قدر کافی گویاست. من هم این ترم نپرسیدم هیچی گفتم کمتر از نمره‌ام کم کنن! :| باز از اعداد تصادفی که هر ترم تولید میشه برای ترتیب ارائه‌ها که بهتره! :| حالا یکی نیست بگه مقاله‌ای که من قراره ارائه بدم که خود شما انتخاب کردید استاد محترم، دیگه چرا وقت ارائه‌ی من رو ۵ دقیقه می‌کنید که نرسم توضیح بدهم؟ اونوقت یکی مثل عزیزکرده کلاس میاد عین مطالب سر کلاس رو تکرار می‌کنه که کاملاً توهین به شعور آدمه و میره. آخرشم من باید از استعدادهای اونها استفاده کنم!!! واقعاً اینجا دانشگاه به درد نخوریه. (از هر جهت)

موضوع ارائه: net & prune روشی برای حل مسائل فاصله اقلیدسی در زمان خطی (expected)
دریافت
حجم: 994 کیلوبایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
سپیده آقاملائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی