الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

وبلاگ علمی و مخصوص مباحث الگوریتمی است.
نظر خصوصی نگذارید چون جواب نمی‌دهم نظر عمومی بگذارید بدون نام هم که باشد همانجا جواب می‌دهم.

بایگانی

wiki?

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ
من تا الآن فکر می‌کردم که وقتی می‌نویسن ویکی یعنی قراره مردم بنویسن نه اینکه خودشون بنویسن.
در باب acmwiki.ir
حالا من که هر چی بخواهم بنویسم همینجا می‌نویسم ولی یادمه خودم دانش آموز بودم بزرگترین سوالم این بود که CLRS مخفف چیه! خیلی جدی بگم که اطلاعات دست قشر عظیمی از علاقه مندان نمی‌رسه کلاً!
در دوران ای‌سی‌ام هم خیلی دلمون می‌خواست این کتاب رو داشته باشیم ولی نداشتیم. الآن نویسنده‌اش رایگان گذاشته روی سایت:
http://www.comp.nus.edu.sg/~stevenha/myteaching/competitive_programming/cp1.pdf
وبلاگ شاز یک سری آموزش STL نوشته ولی فقط تا همونجا جلو رفته. به نظرم این کتاب خیلی خوبه برای شروع و اینکه کدفورسز و تاپکدر هم امکان دیدن حل سوال رو میدن و امکان پرسیدن سوال و دیدن بحث در مورد سوال دارن. البته uva هم یک جایی داره که توش حل سوالها و بحث هست.
توی acm.hust.edu.cn/vjudge هم خودتون می‌توانید کانتست برگزار کنید. (با سوالهای سایتهایی که هست.)
اینها مواردی بود که به علت اشکال فنی پاک شد ولی به دلیل نامعلومی دیگر امکان اضافه کردنش نیست! :)) من هم دیگه کاری از دستم برنمیاد جز اینکه اینجا بگم و امیدوار باشم دست ملت برسه. :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۵
سپیده آقاملائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی