الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

وبلاگ علمی و مخصوص مباحث الگوریتمی است.
نظر خصوصی نگذارید چون جواب نمی‌دهم نظر عمومی بگذارید بدون نام هم که باشد همانجا جواب می‌دهم.

بایگانی

مرحله اول بیان

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ
سوالهایش خیلی آسونه هر کی دلش برای اکسپت مفت تنگ شده بره شرکت کنه! در ضمن ورودی مرحله بعد هم هست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸
سپیده آقاملائی

نظرات  (۲)

منم رفتم بدیهی ترینش رو اکسپت گرفتم که صرفا برم یه مرحله بالا!
چه خوب شد که گفتی... وگرنه من جا می موندم :)
فقط یه سوال:
نوشته بود باید جوابی که سابمیت می کنیم قابل تولید باشه با سورس کد و اینا!
الان من سورس کدم cin cout داره بعدن جاج نکنن اکسپتم رو  ازم بگیرن؟
نگفته باید تو فرم بریزیم آخه!

پاسخ:
با cin و cout باشد توی cmd.exe اگه اجرا کنی می‌تونی ورودی فایل بدی بهش! من این طوری جواب می‌گیرم نه اینکه مستقیم توی فایل بنویسم! یعنی توی ویژوال استدیو توی فولدر اصلی همنام با پروژه یک فولدر دیباگ هست که توی اون فایل exe پروژه است. من بالا توی آدرس می‌زنم cmd.exe بعد cmd با اون آدرس باز میشه و من فایل ورودی رو که قبلاً کپی کردم اونجا میدم بهش با این دستور و اجرا می‌کنم و خروجی می‌گیرم!
esmeprojeh.exe <input.txt >output.txt
سپاس. پس فک نکنم مال منم مشکلی داشته باشه. :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی