الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

وبلاگ علمی و مخصوص مباحث الگوریتمی است.
نظر خصوصی نگذارید چون جواب نمی‌دهم نظر عمومی بگذارید بدون نام هم که باشد همانجا جواب می‌دهم.

بایگانی

راحت‌ترین راه غلط گرفتن

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ
راحت‌ترین راه غلط گرفتن از یک نفر این است که بیخودی ازش غلط بگیری. طبیعتاً هیچ آدمی نمی‌تواند غلطی که وجود ندارد را پیدا کند.
امروز فهمیدم استاد عزیزم یک چیزی که من از اول درست می‌گفتم را بیخودی از من غلط گرفته و من این دفعه واقعاً جلوی یک استاد دیگه غلط گفتم.
بی‌دلیل نیست که همیشه توی این نشریات می‌نویسند «استاد شریف ما»، این یک ماهیت کنایی دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
سپیده آقاملائی

نظرات  (۱)

چه بسا له کردن پروژه های پزوهشی تو خوارزمی نیز دقیقا همین طوری انجام می شه.
داور همین طوری کلید می کنه روی یه موضوع. یه موضوعی که خودش حتی نمی دونه چی هست.
و کسی که داره دفاع می کنه باید خود به خود این فراست رو داشته باشه که شاید داوری که جلوشه محض خنده و شوخی گیر داده به چیزی که اصلا محلی از ایراد نداره.
ما حتی تو سمینار هار مدرسه همین بلا رو سر سال پایینی ها می آوردیم. با وجودی که رشته مون ریاضی بود همین طوری یه چیزی می پروندیم رو پروژه ی زیستی ها و خیلی راحت فوت می شدن.
آزمون اعتماد به نفسه یه جورایی!
پاسخ:
همین الآن زنگ زدند گفتند تن تعدادی از دانشمندان کامپیوتر از جمله خوارزمی توی گور لرزیده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی