الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

الگوریتم امروز

وبلاگ تخصصی الگوریتم

وبلاگ علمی و مخصوص مباحث الگوریتمی است.
نظر خصوصی نگذارید چون جواب نمی‌دهم نظر عمومی بگذارید بدون نام هم که باشد همانجا جواب می‌دهم.

بایگانی

Online Algorithms for Searching and Exploration in the Plane

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ
http://www.tcs.tifr.res.in/~ghosh/lec-israel-online-1Jan2012.pdf
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
سپیده آقاملائی

نظرات  (۱)

سلام 
با سرچ تو گوگل به اینجا اومدم 
من در مورد انتخاب موضوع پایان نامه ام موندم من ترم 2 ترم افزارم و موضوع رو هم یکبار با یکی از استادا تعیین کردیم در رابطه با داده های جریانی با تغییر مفهوم ولی باز الان موندم همون رو کار کنم یا هندسه محاسباتی.
میخوام بدونم وضع زمینه هندسه محاسباتی چگونه است میتونم کار کنم.
ممنون میشم  راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
می‌توانید هر دوی آنها را با هم انجام بدهید. من خودم این کار را می‌کنم.
سوال خیلی واضح نیست ولی کلاً وضع کارهای تئوری مثل هم است تقریباً. رمز موفقیت فقط این است که کار کنید!
شروع کنید به خوندن یکی دو تا مقاله‌ی مرتبط و آنها را با هم مقایسه کنید و خودتان هم فکر کنید که اگر خودتان بودید چه کار می‌کردید و اگر به هیچ نتیجه‌ای نرسیدید پیاده‌سازی کنید هر حالتی که به ذهنتان می‌رسد و از روی نتایج آزمایش ببینید چه چیزی دستگیرتان می‌شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی